Keresőoptimalizálás

   SEO tippek, lépésről lépésre ingyen!

A weboldal felépítésének ellenőrzése kialakítása

Keresőoptimalizálás szempontjából első lépésként vizsgáljuk meg, hogy weboldalunk felépítése és arculata milyen információkat közvetít a keresők számára. Fontos már az oldal tervezése előtt figyelembe venni, hogy a honlapunk nem megfelelő felépítése, arculata, kizárhat minket az organikus találati lista előnyösebb pozícióiból!

Weboldal ellenőrzése 

Tovább olvas>>

Eredményes kulcsszó keresés

Egy weboldal kialakítása előtt fontos meghatározni azokat a szavakat amikre szeretnénk optimalizálni weboldalukat.

A kulcsszó keresés menüpontban a kulcsszavakat két részre bontottuk.

Kulcsszó keresés
- Short tail kulcsszavak

- Long tail kulcsszavak

A menüpontban leírt feladat alapján száz kulcsszó összegyűjtése volt az első cél!

Mivel a Google adatbázisa nem érzelmek alapján dönti el, hogy az adott oldal releváns-e a keresőbe beírt kulcsszóra, érdemes nagy hangsúlyt fektetni a kulcsszavaink adatbázisának elkészítésére.

A kulcsszavak összeírása után ellenőrizzük le azoknak hatékonyságát a Google Adwords kulcsszó tervező program segítségével!

Tovább olvas>>

A főoldal kialakítása, aloldalak tervezése

Gondoltad volna, hogy összesen 7 másodperced van a látogató meggyőzésére?

Ennek az információnak a birtokában weboldaladat tudatosan kell felépíteni és alaposan át kell gondolni, hogy mit szeretnél a főoldalon megosztani a látogatóval. Második lépésként azt sem szabad elfelejteni, hogy az aloldalak navigációjában olyan menüpontoknak kell elhelyezni, amik a látogatónak, azonnali információt adnak az általa keresett problémára.

Honlap navigáció

Gondoljunk arra, hogy mikor az életünkben egy probléma felmerül pl: elromlik a mosógép, új hűtőgépet szeretnénk vásárolni, a lakásunk kifestésére keresünk megfelelő szakembert, minden esetben egy megoldandó feladatot szeretnénk lehetőleg azonnal orvosolni. Ha a Google segítségével elindítunk egy keresést és nem vesszük figyelembe a fizetett hirdetéseket, általában az első pozícióban szereplő weboldalra szinte biztos rákattintunk, és elindul a hét másodperces visszaszámlálás. Ha nem találunk utalást azzal kapcsolatosan, hogy az oldal valóban a mi problémánkra nyújt megoldást, nagy a valószínűsége annak, hogy továbbállunk és más oldalon keresünk segítséget.

Tovább olvas>>

Keresőbarát szövegírás

SzövegírásA keresőoptimalizálás tanfolyam eredményes kulcsszó keresés bejegyzésében már bemutattuk, hogy miként tudod megvizsgálni az egyes kulcsszavak hatékonyságát. Ha már kiválasztottad a megfelelő kulcsszavakat és felépítetted a menü struktúrát, el kell kezdeni megírni a weboldalad tartalmi részét.

A keresőbarát szövegírásnál vegyük figyelembe, hogy oldalunk tartalmának és címének pontosan kell tükrözni azokat a tevékenységeket amivel kapcsolatosan már előzőleg kiválasztottuk a megfelelő kulcsszavakat.

A virtuális térben egy nagy városnak egy kis boltja vagy és ha a cégtábládon szereplő felirat nem releváns a boltodban található termékekkel, információkkal, könnyen megtévesztheted a látogatóidat, és a keresőmotor sem fogja ezt pozitívan értékelni.

Tovább olvas>>

Keresőoptimalizálás 2016-ban

  Keresőoptimalizálás 2016-banEbben a cikkben az elmúlt évek tapasztalataira alapozva szeretném leírni és összegyűjteni azokat a fontos szempontokat amikre érdemes a jövőben figyelned annak érdekében, hogy weboldalad továbbra is a megfelelő pozícióban maradjon a keresők adatbázisában.

  A keresőoptimalizálás kulcsszavak nélkül elveszti a jelentőségét ezért a jövőben továbbra is törekedjünk arra, hogy csak a keresett kulcsszavak és témák szerepeljenek oldalunkon! Helyezzünk el értékes tartalmat weboldalunkra amivel elérjük, hogy az elkészített információk olvasásra, cselekvésre ösztönzik a látogatót. Más honlapok tartalmát ne másoljuk mert az duplikációhoz vezet aminek eredményeképpen nem fogunk semmilyen új információt közölni a látogatókkal. Természetesen ez webáruházak esetén nehezebb feladat de törekedjünk minden esetben az egyedi termékoldalak kialakítására. Ha nem tudunk szöveget írni kérjünk külső segítséget olyan emberektől akik ebben jártasak és tudnak azonosulni a termékünkkel szolgáltatásunkkal. Erre tegyünk hangsúlyt mert a kevés tartalommal 2016-ban nem lehetünk sikeresek a keresőoptimalizálás területén!

Tovább olvas>>

 

 

 

 

Google kezdetek

SEO SULI

Keresőoptimalizálás

SEO Optimalizálás

Online Marketing

Keresőmotor

Tippek

Keresőoptimalizálás

Tanfolyam

SEO elemzés


Keresőmarketing

Weboldal készítés

Látogatottság növelés

SEO

Keresőoptimalizálás


Lépésről lépésre

Ingyen
Keresőoptimalizálás marketing